tirsdag 7. august 2012

Det nærmer seg med stormskritt!!

Og arrangementskomiteen har begynt innspurten på de siste forberedelsene.
Vi gleder oss veldig til å ta imot babyer og mammaer fra hele landet!! Og med de flotte sponsorene vi har fått er det duket for veldig mange fine stunder sammen!

Det er mange som jobber i kulissene for at vi skal få et godt treff! Mannfolka til oss i Arrangementskomiteen som må leve med lettere stressa kvinnfolk som skal ordne og fikse, hente og bringe; besteforeldre som tar imot eldre søsken for helgen, slik at mammaene kan dra på treff; Erick - mannen til en av mammaene, som har ordnet oss mer eller mindre alt vi trengte av engangsutstyr til måltidene til en eventyrlig god pris; mammaen til Nina, som lar oss bruke kjøleskapet til oppbevaring av diverse, samt har gitt oss et lass med hjemmelaget jordbærsyltetøy!! Og det finnes sikkert enda flere vi burde takke for hjelpen!

Vi kommer til å få et fantastisk godt treff, vi håper på det beste fra værgudene også, slik at Follo kan vise seg fra sin beste side!

5 kommentarer:

  1. Gleder meg veldig!! Alle sammen e så flinke! :-) ....og eg gleder meg til å smake på jordbærsyltetøyet ;-)

    SvarSlett
  2. Ida og Martine :)7. august 2012 kl. 08:28

    Jippii, ikke lenge igjen nå!
    Snart er vi ferdigpakka og på vei til Oslo :D

    SvarSlett
  3. Gleder oss sykt.. I morgen pakker me og sååå reiser me på torsdag:-):-):-)

    SvarSlett
  4. Jeg gleder meg!! Har sommerfugler i magen!! Ses i morgen jenter!!

    SvarSlett