torsdag 2. august 2012

En uke igjen

Ja, faktisk. Om akkurat en liten uke braker det løs. Da er det en del som skal på Tusenfryd å herje litt før vi samles i Casa Isaksen på kvelden. Om bare sju dager møter vi mange nye fjes. Vi har jo snakket sammen før, sett bilder og føler vi vet mye om de andre, men ikke alle har møttes face to face. Så litt spenning og sommerfugler i magen må man regne med :)
Det er alltid annerledes å møte personen bak bildet og profilen i virkeligheten. Vi i arrangementskomiteen gleder oss veldig og håper og krysser fingre og tær for at dere som kommer vil få en fantastisk og koselig opplevelse og treff. Og ikke minst at vi blir enda bedre kjent. Det venter mye spennende og mere info kommer på mail og blir utdelt torsdag kveld. Det er bare å begynne å pakke koffert, stellebag, forberede store og små på ei langhelg med mye morro og sosialt samvær. Så ta med godhumøret, smilet og ett åpent sinn så blir det en helg man neppe vil glemme. Vi har vært så heldige å få mange flotte sponsorer så her venter mye flotte premier og overraskelser. Siden vi har fått så mye flott og fint av sponsorene våre syns jeg vi også skal ta titten innom facebooksiden/nettsiden deres og lese mer og legge igjen noen ord, liker siden eller lignende. Det vet jeg de setter stor pris på.

Vel møtt og vi gleder oss! Ses om ei uke!

12 kommentarer:

  1. Camilla og Christoffer Severin2. august 2012 kl. 12:53

    Vi gleeeder oss masse! :D Dere gjør en fantastisk jobb, ale sammen! Vi setter stor pris på det :)

    SvarSlett
  2. Silje Kristin og Ida-Sophie2. august 2012 kl. 13:18

    Jeg er såååå gira at det kribler kjempe mye i magen. jeg er så spent at jeg begynner omtrent å få reisefeber allerede :P

    Jeg er sååååå klar!!! =D

    SvarSlett
  3. Gleder oss kjempe masse :-) Ska bli spennende å treffe alle sammen!!

    SvarSlett
  4. Tenk at det bare er EN uke igjen! Utrolig! Gleder oss masse:D

    SvarSlett
  5. Gleder oss kjempe mye

    Susanne og Benjamin

    SvarSlett
  6. Katarina og Endre3. august 2012 kl. 14:18

    Gleder meg like mye som en 5 åring gleder seg til julaften!! Siden jeg har en fot innenfor arrangements komiteen vet jeg alt arbeidet som er blitt lagt i dette og jenter: DETTE BLIR BRA!

    SvarSlett
  7. Christine og Joachim4. august 2012 kl. 04:59

    Følte det var så langt frem i tid, men nå er det jo plutselig her. Jippi:) blir spennende å møte masse nye fjes:)

    SvarSlett
  8. Gleder meg til masse oppdateringer frå dokke. Så de må ikkje gløyme oss som ikkje kunne komme. Vi gleder oss til å sjå masse bilder av dokke hærlige damene. :D

    SvarSlett
  9. Vi gleder oss masse :D Kommer til å bli helt supert!

    SvarSlett
  10. Gleder meg veldig til å treffe dere alle sammen!!!

    SvarSlett
  11. Nåå nærmer det seg, jenter!! Bare noen fåå dager igjen, så braker det løs!
    VI ER KLARE! : D

    SvarSlett